jag kommer inte att älska dig för resten av livet

image135

Det här är framsidan på min syslöjdsuppgift. Jag tänkte egentligen skriva fyra sidor men att pyssla ihop en framsida var mycket roligare. Jag tänkte skriva om svenska designers, det blir nog Acne, Whyred, Carin Wester och FASR. Jag tänkte att det kanske skulle bli kul att skriva om men det vart det inte. 
Jag berättade för mina föräldrar att jag tänkte åka till Arvikafestivalen i sommar. Det kändes ganska bra, min mamma verkade inte så negativ, och pappa verkade nästan lite glad eftersom den är i hans gamla hemland Värmland.  Nyss så hörde jag "för en lång lång tid" på radion och började nästan gråta när jag tänkte på att jag kanske skulle få se honom sjunga den låten live om några månader, ååhh.. The Kooks kommer ju kommer ju dit också, ja längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0