my back is aching, my ears have started to ring

image134

Åh, äntligen funkar det att blogga igen. Eftersom jag hamnat efter lite nu så får jag försöka sammanfatta vad jag har gjort de senaste dagarna. I lördags kväll tänkte jag, Erika och Sandra åka in till Fåtöljen, men när vi kom till Mariatorget såg vi en kinesisk resturang och då kom vi på att vi alltid tänkt att vi ska ta me Sandra på kinesisk resturang så hon får äta friterad banan, som typ är det bästa jag och Erika vet, så då gick vi in och köpte oss en varsin friterad banan istället. I söndags gjorde jag typ ingenting tror jag, i måndags var det skola igen, och idag var det helt underbart varmt ute, eller ja 13 grader iallafall. Vi smet lite oskyldigt iväg från svenskan och satte oss i centrum och åt glass i solen med Joel och Jonatan, sen kom Mårten, Björn och Wille och Wille bjöd alla på en glass till. Jag hade bara på mej linne och strumpbyxor men frös inte alls, helt sjukt. Sen sprang Björn iväg med mina skor och när jag skulle springa efter honom så glömde jag att det faktiskt inte var sommar och spang rakt in på den leriga gräsmattan, så nu måste jag tvätta mina strumpyxor... hade bra, puss!

Kommentarer
Postat av: sandra

haha det var ju MIN IDE med kina resturang :D

2008-04-01 @ 19:27:10
URL: http://alexandraisabelle.blogg.se
Postat av: nora

oj då.. haha

2008-04-02 @ 15:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0