gör om, gör rätt

Jaha, nu har ja tagit bort min gamla blogg. det gick inte så bra med den, ja va ju lite dålig på att uppdatera haha. Nej, ja får se till att skärpa mej och va lite bättre den här gången.

Jag håller i alla fall på att bli lite frisk nu, haha. Som om jag ens varit speciellt sjuk nån gång. Förlåt alla som ja hållt på och tjatat för om hur täppt jag var och om min jobbiga huvudvärk osv.  Men jag är faktiskt inte van vid att vara sjuk... Ja har inte vart sjuk och borta från skolan en ända dag på hela nian (förren nu) feeeeeeett stolt!
Jag måste ha världens bästa immunförsvar.

Inatt när ja sov andades ja med näsan hela natten! skönt för då slapp ja sova me ett finger i munnen. Ja kan inte sova med öppen mun, den bara tsänger sig så fort jag håller på att somna, jättejobbigt ju. Sen när man vaknar så gör det ju jätteont i fingret eftersom man ligger och biter på det en hel natt. plus att hela kudden är nerdreglad.
Så nu ska vi åka iväg till mora och åka lite skidor iallafall. Det ska mysigt att träffa Bänka , Mervi och min cp-skadade kusin ( haha låter som värsta mongosläkten) . Hon skulle ju förresten färga svarta slingor! spännande haha...

Det var soligt och fint idag och ja gick ut och fotade lite. Ska ju skicka in arbetsprov till Kungstensgymnasiet, foto/språk. Det blev några fina bilder, för ja lånade min pappas superkamera! haha
men nu måste ja packa, gud ja kommer säkert glömma nånting,  pusspuss!
image1

SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMAR!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0