in a rich mans world

Åååhh ja vill ha mina pengar nuuuu! ja har massa saker att köpa ju;

* en body, har hört att det finns en på gina tricot hatar egentligen den affären men ibland kan de ju faktiskt vara riktigt bra)

* Ett par bruna eller svarta klackskor/pumps, kanske ja ska köpa det på second hand...

 

* knästrumpor från Vero Moda . De har gjort en kopia av Pradas strumpor från i höstas i olika färger, mycket fint.
   www.veromoda.se  , kolla i deras lookbook.



* fina , färgglada, mönstrade strumpor att ha i mina nya skor.

  

* en väska! Jag har haft min hm-väska alldeles för länge nu...


Nej men nu ska ja ut och fönstershoppa med min kära vän maja, puuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0