maybe we can start again


Hallå, hallå nu är ja hemma igen.
Har lite ont ikroppen men annars är det bra, vi har haft det mysigt.
I bilen på väg till Mora så berättade mamma att de har en sjuttonårig utbytesstudent från Australien (!) där.
Jag försökte dölja min glädje och föreställde mej en solbränd surfare.. När vi kom dit blev ja lite besviken för han va inte alls så snygg som ja tänkte, men söt och snäll va han. Han sa att han var lite lessen för att hans fina solbränna höll på att förvinna haha fåååfäng!. Ja det får man väl förvänta sig om man väljer att åka till Sverige på utbytesresa. Fattar inte hur han vilja åka just hit?? Det finns ju hur många länder som helst och så väljer han Sverige...
Ja vill nog också åka på en utbytesresa, typ mellan ettan och tvåan. Kanske till Australien.. ååhh varmt hela tiden och surfare i bar överkropp..

På måndagen fick jag rota igenom min ingifta mosters barns garderob ( min ingifta moster jar typ fyra barn med tre olika män) för hon hade lämnat kvar lite kläder när hon flyttade hemifrån. Haha den var fylld med nittiotalskläder, det var ju iochförsej mycket fulfint men inte så mycket att ha. Jag hittade iallafall bla ett par glittriga strumpor, en blommig sjal, en väska och en illrosa klänning, puuss!

                  
                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0