cause you're the only song i want to hear

Hejhej, hoppas alla mår bra, själv mår jag fint förutom att jag är lite irreterad. Jag skulle ta mej en grapefrukt när jag kom hem, men sen när jag hade tagit upp den och skärt den sådär som man gör, så hade jag skärt den åt fel håll! Jag har aldrig märkt att man kunde skära en grapefrukt åt fel håll men det kunde man visst för då hamnade klyftorna åt fel håll så man inte kan äta den med sked. Då tänkte jag iallafall att jaja, jag får väl skära den i klyftor då. Men sen när jag smakar på den så var det en apelsin, suuuuck.

Jaja, det här hade jag på mej idag. Förresten, kolla en blid på mitt ansikte. Det är inte varje dag det. Passa på att njuta säger jag bara.

image69
                                                                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0