du är det roliga i harsh

image104

image105

image106

Jag har varit uppe på min jätteläskiga vind, det var jätteläskigt. Den är jättestor och om man trampar fel så kan man typ ramla genom golvet. Plus att den knarrar hela tiden och har bara två pyttesmå fönster. Jag försökte hitta lite gamla tyger men hittade inte nåt. Istället så började jag rota i mina gamla barnkläder. Gud va fina barnkläder det fanns förr i tiden (eller ja.. typ femton år sen). Jag hittade bland annat en jättesöt blommig klänning, mammas gamla balettskor från när hon var liten och en gammal docka. Sen började det knarra och prassla jättemycket i ett hörn, asså jag skojjar inte, så jag var tvungen att springa ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0