if i had eyes in the back of my head, i would have told you that you looked good as i walked away

Hejhej, nu sitter jag vid min morfars fina gamla dator. Vi har just kommit hem från backen. Vi åkte lite skidor bara på eftermiddan. Det gick inte sådär jättebra, herregud det var typ tre år sen jag åkte skidor sist. Jaja, efter ett tag kände jag mej iallafall ganska duktig, tills det kom typ tre nio-åriga killar och skrattade åt mej..
Vi åkte hem redan klockan tre för mamma blev åksjuk av att åka slalom. Herregud säger jag bara, vem fan blir åksjuk av att åka skidor? När vi skulle åka därifrån så lyckades pappa köra på en bil som stod på parkeringen, men det vart bara en liten, liten repa så vi sket i det. Det ramlade av nån svart grej på våran bil och dörren på min sida fick en stor buckla men pappa sa att om man slår med nånting inifrån på bilen så kan man buckla ut bucklan. Ja juste, i backen såg mamma en gubbe som hon hade gått ut med när hon gick i gymnasiet. Han var jätteful och hade grått långt hår, en ryggsäck och en blommig toppluva, min mamma blev lite sur när jag skrattade åt honom och sa att han faktiskt var ganska snygg när han var ung. Jag tror inte riktigt på det. Hon vågade iallafall aldrig säga hej för hon tyckte att det var så pinsamt. Nu ska jag hjälpa mormor med påskmaten, hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0