nothing gets to me in your arms

Kom att tänka på hur mycket mina vänner betyder för mej, så jag tänkte skriva lite om några av dom närmaste.

Maja:
Världens sötaste tjej som nästan alltid är glad och positiv. Gör som hon vill och skiter i vad andra säger. När  jag tänker på henne tänker jag mej henne typ hoppandes eller dansandes nån av hennes egna påhittade danser.

Erkan: Så himla skön, och typ, avslappnad hela tiden. Man kan säga vad som helst till henne utan att hon tycker man är konstig eller inte förstår. Gör så roliga och gulliga ljud av sig när hon skrattar eller blir rädd och förvånad. Plus att hon har en jättecoolfin stil.

Sandra: Hur gullig som helst och jätteflummig, men kan alltid vara seriös när det behövs. Står alltid för vad hon tycker och skäms aldrig för nåt. Känner ingen som har så speciell humor som henne. Vi kan göra typ världens tråkigaste saker men ändå ha kul.

Minna: Vi tänker typ alltid lika, ibland är vi som ett gammalt radarpar som sitter och är irriterade på varandra och tycker att den andra är tråkig, men det gör ingenting för det är ändå mysigt. Man vet aldrig vad hon hittar på, överraskar alltid på nåt sätt.

Johansson: Världens finaste. Hon är alltid så gullig och snäll har alltid fina kläder på sig. Det blir aldrig tråkigt när hon är me. Älskar alla hennes danser och miner, speciellt den när hon blir förvånad och rycker till sådär med hela kroppen.

Sen finns det förstås många fler, Jossan, mina kära kusiner och konfarna mm. Älskar er!


Kommentarer
Postat av: sandra

du är underbar nora!

2008-03-06 @ 19:30:48
Postat av: erikaa j

nora betyder mycket! pussar o kramar

2008-03-06 @ 21:56:51
Postat av: Saftsoppa

Jag älskar dig Norah!

2008-03-06 @ 22:23:46
Postat av: erikav

åh finaste norah, älskar dig!

2008-03-10 @ 21:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0