Vart tog våren vägen?

Hejhej, Idag var nog den sämsta morgonen på länge. Jag gick upp ur sängen och skulle skynda mej ner och duscha och började tänka på vad jag skulle ha på mej idag. Sen kom min mamma och sa " har du sett all snö?"
SNÖÖÖÖÖÖ???? Hallå, vad hände med våren då? Jag höll seriöst på att börja gråta. Jag var tvungen att sätta mej ner och tycka synd om mej själv ett tag. Jag som  hade tänkt sätta på mej strumpbyxor... Menmen jag skyndade mej och satte på mej strumpbyxor ändå och sen gick jag deprimerad till skolan, som tur var så blev det en ganska bra dag iallafall. Efter matten gick vi in på toan med en sax och jag klippte lugg på Minna. Det gick ganska bra förutom att jag råkade peta henne med saxen i ögat några gånger, men hon blev väldigt söt till slut.

image45     image46

Oj, vilken sexig pose..., pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0