men ett kvällsbad då?

Jag har fortfarande inte badat, och jag är fortfarande jättebadsugen. Iochförsig så har jag redan badat i år så jag känner inte nån press men det skulle kännas lite mesigt att inte ha badat en enda gång under helgen, plus att det ska bli kallare imorn. Jag har skickat ett sms till Erkan och frågat om hon vill bada, jag tänkte ringa först men jag tänkte att ett sms låter inte lika desperat... Tyvärr verkar det inte riktigt som om hon kommer svara och det kommer nog sluta med att jag ringer iallafall, och hon kommer säkert banga. Fast hon har ju iochförsig inte badat i år, så hon borde ju känna lite press tycker jag.
Ja, gud va intressant.

Kommentarer
Postat av: erkan

hahah dissad, nääää!

2008-05-13 @ 19:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0